Selecteer een pagina

Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

De wereld van digitaal bedrog

CTH 4.121

In onze moderne samenleving worden we dagelijks overspoeld met digitale content, variërend van video's en foto's tot audio-opnames. Maar hoe zeker kun je nog zijn van de waarachtigheid van wat je ziet en hoort? De opkomst van deepfake-technologie heeft het landschap van informatie en media drastisch veranderd. De impact van deepfake-technologie strekt zich uit van […]

E-commerce Personalisatie en Sociale Bots in het Marketing Automation Tijdperk

CTH 4.125

Stel je voor: een online winkel die exact aanvoelt wat je nodig hebt, nog voordat je het zelf weet. Of een chatbot die zo intuïtief is, dat je vergeet dat je niet met een echt persoon praat. Het klinkt als sciencefiction, maar in de wereld van marketing automation is dit de realiteit van vandaag. En jij kan vooroplopen in deze transformatie!

Marketing Automation: Is de (digitale) koek op?

CTH 2.102

Wees welkom bij ons congres, waar we de toekomst van marketing automation verkennen! In een tijdperk waarin third party cookies langzaam verdwijnen, openen wij de deuren naar een nieuwe wereld van mogelijkheden. Ons verhaal draait om het omarmen van verandering en het ontdekken van innovatieve manieren om waardevolle gegevens te verzamelen. Stap binnen in een boeiende omgeving waar experts en pioniers samenkomen om te delen, te leren en te inspireren.

Hoe AI jouw blik op digital marketing verandert!

CTH 4.004

In een wereld waarin technologie voortdurend evolueert, staat de digitale marketingindustrie voor een revolutionaire verandering. Kunstmatige intelligentie transformeert de manier waarop marketeers denken, strategieën ontwikkelen en doelgroepen benaderen. Dit congres is jouw kans om deze verandering van dichtbij te ervaren en te begrijpen hoe AI jouw kijk op digitale marketing zal veranderen.

Verhoog de omzet van elke website met CRO & Analytics

CTH 2.004

Hoe kan jouw website, platform of software meer geld in het laatje brengen zonder extra marketingbudget?
Ontdek hoe je Conversie Optimalisatie (CRO) kunt integreren met website personalisatie om de online-ervaring van je klanten te optimaliseren!
Doe mee aan onze boeiende workshop en leer hoe de omzet verhoogd kan worden met de toepassing van CRO en personalisatie en Analytics. We nemen jou mee in de wereld van CRO en organiseren een interactieve workshop waarin jij zelf leert een website optimalisatie proces op te zetten.

Digital eXperience: The AI, VR, AR Revolution

CTH 2.012

Ben jij klaar om de toekomst van B2B en MKB-contentmarketing te ontdekken? Tijdens deze workshop nemen wij je mee op een boeiende reis door de wereld van Artificial Intelligence (AI), Augmented Reality (AR) en Virtual Reality (VR) en laten we je zien hoe je deze interessante technologieën optimaal kan inzetten voor jouw bedrijf.

E-mail Marketing Automation voor beginners: til jouw e-mails naar een hoger niveau!

CTH 2.058

In een wereld waarin digitale communicatie een centrale rol speelt, is het begrijpen en beheersen van marketing automation binnen emailmarketing van groot belang. Stel je voor dat je in staat bent om je klanten op het juiste moment persoonlijke en relevante e-mails te sturen, zonder daar uren aan te besteden. Wij gaan je uitleggen hoe jij binnen enkele stappen marketing automation in kan zetten binnen emailmarketing met als resultaat loyalere klanten en hogere conversie.

AI-Boosted succes: van SEO naar Conversie

CTH 2.100

In de huidige digitale wereld is het belangrijk om bovenaan in zoekresultaten te verschijnen en bezoekers vervolgens moeiteloos te converteren naar klanten. Bij deze interactieve workshop staat dit centraal!

Virtueel kijkje in jouw toekomstige woning

CTH 4.121

Het is jou vast niet ontgaan dat het vinden van een nieuwe woning in deze tijd steeds moeilijker is. Er komen dan ook veel ongemakken bij kijken en één daarvan is dat je voordat je een woning bezoekt enkel foto’s ziet. Deze zijn natuurlijk vanuit de perfecte hoek genomen waardoor jouw mening vaak alweer anders is als je die woning daadwerkelijk in stapt. Dit kost dan ook veel extra geld, moeite en tijd. Geld, moeite en tijd die jij als student of jong volwassene natuurlijk veel beter zou kunnen besteden.

Content toepassen voor startups: hoe creëer je een contentmarketingstrategie?

CTH 4.004

In de wereld van start-ups, waar competitie hoog is en middelen vaak beperkt zijn, is het vinden van effectieve manieren om op te vallen en te groeien van cruciaal belang. Een van de meest krachtige instrumenten die een start-up kan hebben, is contentmarketing. Het is niet langer alleen een optie voor grote gevestigde merken, maar het is een strategische noodzaak geworden voor start-ups die willen groeien in het digitale tijdperk.

Unlocking Minds: De Psychologie achter Mobile Marketing

CTH 2.102

Mobile marketing, een begrip waar we niet meer omheen kunnen. De meeste bedrijven denken zelfs mobile first, waarbij ze mobile boven desktop verkiezen. Hoe krijg je mobile marketing perfect? Hoe kruip je in het hoofd van de gehaaste consument?